Fleet Market 2015

Data publikacji: 25 listopada 2015, 13:25
Fleet Market 2015 Wejście główne na teren targów /fot. L-instruktor

Nowinki techniczne, premiery rynku motoryzacyjnego, samochody napędzane wodorem - to tylko niektóre atrakcje targów flotowych Fleet Market 2015. L-instruktor był na miejscu.

Na imprezie, którą według szacunków organizatora mogli odwiedzić przedstawiciele 5000 firm zaprezentowano około stu najnowszych modeli samochodów. Było co oglądać. Oczom publiczności ukazały się najnowsze propozycje z luksusowej gamy francuskiego koncernu PSA czyli DS4 i DS4 Crossback, po raz pierwszy w Polsce pokazano też Peugeota 308 w budzącej od lat emocje wersji GTi. Miłośnicy Fiata również się nie zawiedli. Na rynek po latach nieobecności wraca Fiat Tipo. (zdjęcia tutaj)

Ciekawą nowość zaprezentowano na imponujących rozmiarów stoisku Forda. Ford S-Max w zmodernizowanej wersji naprawdę może się podobać. Za ciosem idzie Renault. U schyłku obecnego roku, który był bardzo obfity w premiery tej marki, zwiedzający obejrzeli przedpremierowo najnowszą wersję popularnego Megane i nowej propozycji Renault, limuzyny Talisman. Po raz pierwszy pokazano również nowego Volkswagena Passata Alltrack, Audi A4 w wersjach Avant i Limousine oraz Mercedesa klasy V ze sportowym pakietem AMG. (zdjęcia tutaj)

Duże zainteresowanie wzbudziły pierwsze, seryjnie produkowane samochody przystosowane do napędzania wodorem; Toyota MIRAI i najnowszy Hyundai ix35 Fuel Cell. Co ciekawe, dzień wcześniej w Instytucie Transportu Samochodowego zorganizowano z udziałem tych pojazdów, międzynarodową konferencję. Okazją był europejski projekt HIT-2-Corridors, którego celem jest stworzenie i integracja europejskiej sieci wykorzystującej wodór jako paliwo dla transportu samochodowego.

PEŁNA GALERIA ZDJĘĆ
Z TARGÓW FLEETMARKET 2015 na profilu L-instruktora na facebooku. Kliknij tutaj

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.