Prof. Czajkiewicz w Radzie Konsultacyjnej

/ /

Prof. Czajkiewicz w Radzie Konsultacyjnej

Data publikacji: 18 lipca 2019, 10:58
Prof. Czajkiewicz w Radzie Konsultacyjnej prof. dr inż. Zbigniew Czajkiewicz z Bożenną Chlabicz /fot. L-instruktor

Prezes Fundacji Zapobieganie Wypadkom Drogowym Bożenna Chlabicz wręczyła prof. dr. inż. Zbigniewowi J. Czajkiewiczowi Akt Nominacji do Rady Konsultacyjnej Społecznej Inicjatywy na rzecz powołania Samorządu Zawodowego Instruktorów i Egzaminatorów.

Prof. dr inż. Zbigniew J. Czajkiewicz jest Dean’em School of Science and Computer Engineering na uniwersytecie w Houston-Clear Lake, (Texas, USA). Jego kariera zawodowa obejmuje uczestnictwo w wielu projektach badawczych w dziedzinie systemów informacyjnych, kompleksowego zarządzania jakością, poprawy produktywności i organizacji oraz wdrażania komputerowo zintegrowanych systemów zarządzania. Rezultaty jego pracy badawczej zostały opublikowane w ponad 50 publikacjach w Stanach Zjednoczonych i innych krajach oraz były prezentowane na seminariach i konferencjach w Ameryce, Azji, Europie i Afryce.

Spotkanie w siedzibie Fundacji było okazją do oficjalnego wręczenia profesorowi Aktu Nominacji do Rady Konsultacyjnej - gremium które zajmie się przygotowaniem projektu ustawy o Samorządzie Zawodowym Instruktorów i Egzaminatorów. Prof. Zbigniew Czajkiewicz w krótkiej rozmowie z L-instruktorem powiedział, że w teorii zarządzania i efektywności przedsiębiorstwa celem funkcjonowania firmy jest zawsze zysk finansowy i temu podporządkowuje się większość działań. Jednak aby ten zysk osiągać w długiej perspektywie czasu, bardzo ważna jest jakość kadry. wykształcenie i kompetencje pracowników. "W szkoleniu bardzo ważna jest ewaluacja kwalifikacji" - podkreślił prof. Czajkiewicz.

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.