W Opolu stresowi mówią "stop"

/ /

W Opolu stresowi mówią "stop"

Data publikacji: 10 lutego 2016, 12:49
W Opolu stresowi mówią "stop" fot. word.opole.pl

"Stop-stres" to autorski program przygotowany i realizowany przez opolski WORD. Ma on redukować stres związany ze zdawaniem egzaminów i tym samym pozytywnie wpływać na wyniki zdawalności.

Program działa od października ubiegłego roku. O efektach jego działania, na konferencji prasowej opowiadał dyrektor Ośrodka Edward Kinder i członek zarządu województwa opolskiego Szymon Ogłaza. Działania polegają na odpowiednim przygotowaniu polityki obsługi klientów WORDu. Postawiono na możliwie jak najkrótszy czas oczekiwania na egzamin (najwyżej kwadrans), zaoferowano też różne sposoby na zapoznanie się z placem manewrowym jeszcze przed podejściem do egzaminu, na który można się wygodnie zapisać - przez telefon albo online. W tej chwili co czwarty kandydat korzysta już z takiej możliwości. Do tego darmowy, bezprzewodowy internet w poczekalni (można jeszcze potrenować testy).

Program "Stop-stres" to jednak coś więcej niż udogodnienia dla interesantów. To pełny program walki ze stresem. Ośrodek opracował ulotki, w których informuje o tym czym jest stres i jak sobie radzić z jego skutkami. Trwają także szkolenia dla instruktorów. - W efekcie mamy do czynienia z lepiej przygotowanym kandydatem i większym bezpieczeństwem na drogach - mówił podczas spotkania dyrektor Edward Kinder.

Według szacunków kierownictwa WORD Opole, przez cztery pierwsze miesiące działania programu, wskaźnik zdawalności teoretycznej części egzaminu wzrósł o 15 punktów procentowych (z 40 do 55), a praktycznej o 5 punktów (z 26 do 31). Opolski Ośrodek organizuje miesięcznie około 3 tysięcy ezgaminów na wszystkie kategorie.

fot. opolskie.pl

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.