24 punkty i co dalej?

/ /

24 punkty i co dalej?

W związku z przybierającą na sile falą nieparlamentarnych komentarzy pojawiających się w rozmowach pod artykułami, redakcja podjęła decyzję o zamknięciu forum dyskusyjnego L-instruktora.
Istniejące posty zostaną zarchiwizowane, treść będzie możliwa do przeglądania, nie będzie jednak możliwości kontynuowania dyskusji.
Autor Wiadomość

Konto usunięte

Konto usunięte
10 października 2015, 12:13

Przepisy idą w dobrym kierunku, oby tak dalej - będzie bezpieczniej! pozdrawiam, Havranek

OSK Havranek

Konto usunięte

Konto usunięte
29 lutego 2016, 19:59

No super, jeszcze trochę a połowa ludzi będzie bez prawka jeździła bo za to mniejsze konsekwencje jaK Cię złapią, niż jak za to jak masz prawko :-) rzeczywiście w dobrym kierunku idzie ...

Konto usunięte

Konto usunięte
7 września 2016, 09:07

A mnie to wszystko wali!! mam gdzieś prawko ! Prowadzić potrafię przepisy znam ale papierka nie potrzebuje. Nie jestem zawodowym kierowcą więc prawko jest mi zbędne. A przepisy? Przepisy są dla frajerów i tych co tracą pieniądze na debilnych kursach na których uczą głupot a nie prowadzenia pojazdu! A chu... mnie obchodzi jaki wymiar ma mieć tablica rejestracyjna?? może Wy mi odpowiecie? Czy ja będe ją wycinał z kartonu? Czy mogę sobie ją samemu zrobić bym musiał wiedzieć jakie ma wymiary? Te pytania egzaminacyjne wymyślają DEBILE! Chciał bym tylko wiedzieć kto dane pytanie wymyślił i w jakim celu! Ale z nazwiska!!! To by było bardzo pozytywne bo chyba kazdy chciał by wiedzieć kto jest autorem tak kretyńskiego pytania?!

Konto usunięte

Konto usunięte
22 lutego 2017, 23:13

Z jazdą bez prawka jest jedno ale - nie działa OC, więc jak w wyniku wypadku z kogoś zrobisz kalekę to do końca życia będziesz mu płacił rentę z własnej kieszeni.

Konto usunięte

Konto usunięte
23 lutego 2017, 18:17