30-tka naprawdę bezpieczna

/ /

30-tka naprawdę bezpieczna

W związku z przybierającą na sile falą nieparlamentarnych komentarzy pojawiających się w rozmowach pod artykułami, redakcja podjęła decyzję o zamknięciu forum dyskusyjnego L-instruktora.
Istniejące posty zostaną zarchiwizowane, treść będzie możliwa do przeglądania, nie będzie jednak możliwości kontynuowania dyskusji.
Autor Wiadomość

Konto usunięte

Konto usunięte
11 lutego 2016, 19:03

Strefa 30 km/h powinna obowiązkowo obejmować w obszarze zabudowanym skrzyżowania o ruchu okrężnym oznaczone znakami C-12 i A-7, które to skrzyżowania ze względu na swoją konstrukcję oraz oznakowanie poziome nie wymuszają zmniejszenia prędkości zarówno przy dojeżdżaniu na wlocie jak też poruszaniu się po nim. Chodzi o ronda potocznie zwane "kwadratowymi". Nie chodzi jedynie o bezpieczeństwo. Przede wszystkim chodzi o gwarancję płynności ruchu - zwłaszcza na mniejszych tego typu skrzyżowaniach skanalizowanych wyspa centralną. Jeżeli ogólny "ruch wlotowy", przede wszystkim w godzinach szczytu, nie jest równomierny w stosunku do jakiegoś wlotu, to taki wlot staje się wtedy mocno "dyskryminowany" i ciężko wjechać na skrzyżowanie. Obserwuję to zjawisko codziennie.

Konto usunięte

Konto usunięte
12 lutego 2016, 09:49

zapewne wprowadzenie 10- tki jeszcze bardziej by statystyki poprawiło

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.