Czy pytania egzaminacyjne powinny być niejawne?

/ /

Czy pytania egzaminacyjne powinny być niejawne?

W związku z przybierającą na sile falą nieparlamentarnych komentarzy pojawiających się w rozmowach pod artykułami, redakcja podjęła decyzję o zamknięciu forum dyskusyjnego L-instruktora.
Istniejące posty zostaną zarchiwizowane, treść będzie możliwa do przeglądania, nie będzie jednak możliwości kontynuowania dyskusji.
Autor Wiadomość

Konto usunięte

Konto usunięte
10 marca 2012, 07:29

Czy boimy się zmian? - tak chyba należy zadać pytanie w sprawie społecznej dyskusji nt. jawności lub niejawności bazy pytań. Dlaczego, bowiem twarde argumenty rzeczywistości, po pierwsze nie napawają optymizmem (patrz statystyki BRD), po drugie "wówią" jednym głosem - jest źle (patrz media)! Oczywiście zdania są podzielone. Niemniej jednak liczne artykuły, czy publikacje medialne w wiekszości podzielają wyżej wyrażone argumenty. Wnioski nasuwają się same - potrzebna jest zmiana!? W odpowiedzi na zadane wyżej pytanie mozna posłużyć się periodyzacją dzisiejszej rzeczywstość BRD: 1/ Brak lub znikoma globalna edukacja komunikacyjna - w rodzinie lub szkole; 2/ Substytucja edukacji komunikacyjnej na samokształcenie (w formie kursu nauki jazdy - 60h); 3/ Niska średnia zdawalność; 4/ Zachowania kierujących na drogach (partnerstwo na drodze, np. patrz kroki, kultura jazdy, pomoc na drodze) - wyrazem umiejętności systemu edukacji komunikacyjnej. 5/ Przerażająca statystyka wypadków; Powyższe argumenty stanowią tylko skrót myślowy, i być może pożądane byłoby ich rozwinięcie. Jednakże w świetle tak postawionych faktów, my społeczeństwo, powinniśmy wyciągnąć wnioski. Być może wówczas nie byłaby konieczna dyskusja o bazie pytań, czy pojazdach używanych na egzaminie. Pozdrawiam

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.