Hyundai i20 - test

/ /

Hyundai i20 - test

W związku z przybierającą na sile falą nieparlamentarnych komentarzy pojawiających się w rozmowach pod artykułami, redakcja podjęła decyzję o zamknięciu forum dyskusyjnego L-instruktora.
Istniejące posty zostaną zarchiwizowane, treść będzie możliwa do przeglądania, nie będzie jednak możliwości kontynuowania dyskusji.
Autor Wiadomość

Konto usunięte

Konto usunięte
17 marca 2015, 17:56

My w szczecinie jezdzimy starszymi i20 wszystkie maja gaz i spisuja sie na tym gazie bardzo dobrze. Nie czuje sie roznicy czy jedzie sie na gazie czy na benzynie. Minus wielki tych samochodów to sprzęgło. Jest tragiczne. Pierwsza wymiana po ok 28000 tys. Jezdzimy trzema autami i wszystkie po ok 30000 tys padlo. W serwisie hyundai podobno założył troche lepsze sprzęgło i roznice widac golym okiem. Obecnie po 80000 tys i jeszcze hula.

Konto usunięte

Konto usunięte
18 marca 2015, 00:40

Cena kursu w górę i nie ma problemu z ceną auta, paliwa, części, sali, placu, a i może w końcu instruktor normalnie zarobi. Ot i problemy rozwiązane . :-) pozdrawiam

Konto usunięte

Konto usunięte
18 marca 2015, 13:35

O proszę a Suzuki Swift 150tys.km i jeszcze sprzęgło fabryczne :-) Za to kolumna kierownicza po 20 czy 30 tys.km tak napiernicza ze szok .

Konto usunięte

Konto usunięte
18 marca 2015, 14:12

osk milaCena kursu w górę i nie ma problemu z ceną auta, paliwa, części, sali, placu, a i może w końcu instruktor normalnie zarobi. Ot i problemy rozwiązane . :-) pozdrawiam Tak tak, tylko TY podniesiesz cene, konkurencka za rogiem NIE i kto do Ciebie przyjdzie?

Konto usunięte

Konto usunięte
26 marca 2015, 20:44

ja w Puławach przejeździłem 108 000 i tydzień temu wymieniłem sprzęgło,chwale instalację gazową założoną seryjnie od nowości-dla mnie i 20 jest ok,teraz założyłem kamery i pierwszy egzamin był w środę-zdany!

Konto usunięte

Konto usunięte
1 kwietnia 2015, 16:57

Starsza jednostka pali średnio 6,5l przy "normalnej jeździe", 50tys. km zero problemów. Wyższe przepały się zdarzają, ale u handlowców jeżdżących 0-1. Asystent zmiany biegów, to jest natomiast dno, krzyczy o zmianę przełożenia przy 2000obr/min, niezależnie, czy pod maską jest benzyna czy diesel, zresztą to samo jest w I30. Co do wyglądu nowego, to jest to tak naprawdę zminiaturyzowana I30, w mojej opinii I20 straciło swój własny indywidualny charakter. Następnego Hyundaia nie kupię, z uwagi na wykruszającą się sieć serwisów, pozostają niestety tylko duże, a małe (gdzie autami opiekują się fachowcy) sukcesywnie tracą autoryzację Hyundaia, efekt błędnej polityki Hyundai Polska, bo salon ma być wielki i serwis też, a jakość ich usług ma znaczenie marginalne.

Konto usunięte

Konto usunięte
30 sierpnia 2016, 17:40

Witam kto ma problem w nowym hiundaiu i 20 szarpie auto przy ruszaniu już druga wymiana w ciongu roku !!!

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.