Jak to się robi w Niemczech?

/ /

Jak to się robi w Niemczech?

Autor Wiadomość

Balthier

Balthier Inny Dołączył:
Kwi 19, 2016 16:41
  • 602
  • 2
  • 0
17 lipca 2017, 15:52

Polska powinna skopiować system szkoleniowo-egzaminacyjny od Niemców, bo tam to po prostu prawidłowo działa.

PITER

PITER
17 lipca 2017, 16:24

BalthierPolska powinna skopiować system szkoleniowo-egzaminacyjny od Niemców, bo tam to po prostu prawidłowo działa. Co to za pomysł? A gdzie zarobek dla konsultantów, wymyślaczy i genialnych ekspertów z Krajowej Rady Audytorów czyli wybitnych dyrektorów WORD? Kopiować od Niemców skoro to my nauczyliśmy Francuzów jeść widelcem? Wybrańcy mają małpować? Przecież my zawsze wiemy wszystko lepiej. U Niemców RONDO to obiekt złożony, a w Polsce pomimo tego samego prawa na papierze, z obowiązku zgodnego co do pryncypiów z Konwencją wiedeńską, to wg WORD pod względem zasad ruchu jedno pojedyncze klasyczne skrzyżowanie, a to, że prawym kierunkowskazem sygnalizuje się zamiar skrętu w lewo i zmienia na nim, a nie przed nim pasy ruchu, to taka polska szkoła interpretacji prawa. Niech się gamonie uczą od nas jak robić kasę na ogłupianiu społeczeństwa!

Adek

Adek
17 lipca 2017, 16:51

Jeszcze powinni skopiować poziom zarobków to i na prawdziwe szkolenie nie będzie żalu wydawać pieniędzy.

Obserwator

Obserwator
18 lipca 2017, 00:16

Każde schematy to głupota. Jazda i jeszcze raz jazda w coraz to nowym terenie i w zmiennych warunkach. Biegacz jest coraz lepszym biegaczem pod warunkiem , że robi coraz więcej kilometrów , pływak to samo. A o technike ma dbać trener - instruktor. Zawodowi kierowcy są tak dobrzy w porównaniunz zwykłym kierowcą bo codziennie jeżdżą . Z młodym kursantem to samo jazda i tylko jazda. Nie tylko po mieście . Ale to wina egzaminu co też odbywa się po mieście. Egzaminy powinny odbywać się z punktu A do oddalonego innego miasta czyli punktu B. Losowanego po zdanych testach. Do tego Bardziej zajął bym się instruktorami bo dziś to kierowcy z małym doświadczeniem za kółkiem. Instruktor powinien być przynajmiej byłym kierowcą zawodowym albo mieć styczność z sportem samochodowym .

Fred

Fred
22 lipca 2017, 23:43

Zwiększyć ilość godzin kursu do 40, a najlepiej 50! Od dawna zarzuca się instruktorom, że nie uczy się np. jazdy autostradą. A jak mamy uczyć kiedy tak jak w moim przypadku do autostrady jest ponad godzina czasu? Dodatkowo do miasta egzaminacyjnego mamy 45 minut. To kiedy kursanta uczyć takich rzeczy skoro czasu brakuje?

w.sz

w.sz Dołączył:
Mar 8, 2012 19:13
  • 307
  • 1
  • 0
23 lipca 2017, 18:41

Chyba to już najwyższy czas aby zacząć na poważnie domagać się wprowadzenia jednolitego -europejskiego prawa drogowego. Setki milionów kierowców odetchnęły by z ulgą i zadowoleniem mając jasne i proste standardy zachowania obowiązujące powszechnie na drogach.Jak na razie jesteśmy na czołówce krajów pod względem fatalnego BRD. O systemie szkolenia i egzaminowania przez litość zamilczę!

Cyryl

Cyryl Instruktor Dołączył:
Kwi 29, 2016 14:44
  • 12
  • 883
  • 4
23 lipca 2017, 20:15

...Zawodowi kierowcy są tak dobrzy w porównaniunz zwykłym kierowcą bo codziennie jeżdżą... z tym do końca trudno jest się zgodzić. jeżeli przypomnę przypadek Janusza Kuliga (zginął na niezamkniętym przez dróżniczkę przejeździe kolejowym w Rzezawie), któremu nic nie pomogły nadprzeciętne umiejętności prowadzenia pojazdu, nawet wśród kierowców wyczynowych. przez ten przejazd przejechało miliony zwykłych kierowców i setki, gdy dróżnik/dróżniczka nie zamknęła przejazdu, a zginał wyczynowiec. ale co do doświadczenia i umiejętności instruktorów masz rację, chociaż nie uważam za konieczne wykonywanie w przeszłości zawodu kierowcy przez instruktora kat. AM, A2, A1, A, , B1, B, B+E, ale faktem jest, że weryfikacja umiejętności powinna być dużo surowsza.

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.