Sekundniki wracają

/ /

Sekundniki wracają

Autor Wiadomość

Ecodriver

Ecodriver
22 sierpnia 2017, 08:27

Cyryl, a tutaj lepiej dla samego miasta jest, aby to obsługiwała komunikacja zbiorowa, więc tak ma priorytet. tylko pd warunkiem że nie zaburzy to płynności, a każda zmiana świateł niezapowiedzianaz wyprzedzeniam dla innych uczestników ruchu z definicji generuje niepłynność - czego nie rozumio "fahofcy od ruhu" ( abo udajo że nie rozumio )

Ecodriver

Ecodriver
27 sierpnia 2017, 22:48

To ja !!!!! to ja zadałem zdanie !!! zadanie alternatywnego sposobu osiągnięcia płynności całkowitej, a Pan sie dopiero dopytujesz co to !!! Radzę popracować nad poprawnością formalną zanim zaczniesz Pan brnąć w jeszcze głębsze kompromitacje w tematach "inżynierskich", ale do adremu : Po primo sekundniki umożliwiają SKRÓCENIE czasów międzyzielonych, a to w sposób pośrednio dzięki możliwości obniżenia limitu prędkości ( bez obniżania prędkości średnich ) i dzięki możliwości ograniczenia wjazdów na żółtym (w sensie częstości występowania i długości przekroczeń czasowych ). Po drugo PRZY PŁYNNOŚCI RUCHU NIE MA "STANIA"- na tym między innymi ona polega , a ogólniej polega na eliminacyji hamowania----. Po trzecio wczesna infomacja jest warunkiem planowania prędkości, a planowanie jest warunkiem tejże płynności ( zdefiniowanej wyżej )---Po czwarto : to ze teraz nie ma czytelności z daleka , to jest właśnie jedna z przyczyn nieskuteczności obecnych realizacji ( druga to brak uspokojenia ruchu przed światłami ). Po piąto : do uzyskania czytelności na dalszych odległościach rzędu pół kilometra ( potrzebne szybkich drogach pozamiejskich ) można wykorzystać uzupełniajacy wskaźnik analogowy ( kolumna lampek ) i wtenczas kierowca nic nie musi "obliczać" bo analogowo i intuicyjnie może ocenić jak ma jechać. Po szósto : w temacie inżynierskim to bym mógł tu wytłumaczyć dogłębnie ino nie wiem czy ma Pan jakiekolwiek pojęcie o takich rzeczach jak energochłonność ruchu, zużycie elementów pojazdów, sprawności napędów

Ecodriver

Ecodriver
27 sierpnia 2017, 22:52

dla tych którzy nie rozumią o co chodzi przygotowałem byłem ten oto film publikowany wielokroć. Jak widać nawet taka łopatologia niektórym czasem nie starcza https://youtu.be/3H00n561Ws8

Jan Kowalski

Jan Kowalski
30 sierpnia 2017, 00:05

Animacja przedstawia dlaczego nie należy stosować liczników. 56 sek animacji autko startuje 6 sek do zielonego - super !!!! Sekundniki powodują że sygnalizacja, sygnalizacją ale kierujący robią co chcą!!!! Sygnał żółty przed zielonym trwa 3 sek zamiast 1 sek. Ograniczenie do 30 km/h w celu podniesienia przepustowości skrzyżowania. To takie pobieżne uwagi do genialnej ideii płynności całkowitej. ------------Jakim cudem sekundniki zmniejszają czas międzyzielony??? Jest dokładnie odwrotnie. Musisz zmniejszyć czas dojazdu. Czas między zielony = 3s +czas ewakuacji - czas dojazdu . więc im mniejszy czas dojazdu tym większy czas międzyzielony !!!!! ----- a to w sposób pośrednio dzięki możliwości obniżenia limitu prędkości ( bez obniżania prędkości średnich ) i dzięki możliwości ograniczenia wjazdów na żółtym (w sensie częstości występowania i długości przekroczeń czasowych ) Ty ale o co tobie się rozchodzi ?? Przecież to jest bełkot!!!!

KIBIC

KIBIC
31 sierpnia 2017, 07:30

Nie ma co prowadzić dywagacji o międzyczasach , bo sekundniki niczego nie zmieniają. Nie wszędzie się da je zastosować, np. przy sygnalizacji adaptacyjnej, ale tam gdzie są kierowcy nie muszą ślepić w sygnalizator oczekując na zielony sygnał. Po ruszeniu tez wiadomo kiedy kończy się sygnał zielony. Jest mniej nerwowo, co przekłada się na poprawę BRD.

Ecodriver

Ecodriver
31 sierpnia 2017, 17:11

Jan Kowalski Animacja przedstawia dlaczego nie należy stosować liczników. 56 sek animacji autko startuje 6 sek do zielonego - super !!!! Nie zgaduj co jest po drugiej stronie skrzyżowania ! Tam jest zielone w innym czasokresie. Jan Kowalski Sygnał żółty przed zielonym trwa 3 sek zamiast 1 sek. Ograniczenie do 30 km/h w celu podniesienia przepustowości skrzyżowania. To takie pobieżne uwagi do genialnej ideii płynności całkowitej. ------------Jakim cudem sekundniki zmniejszają czas międzyzielony??? Jest dokładnie odwrotnie. Długość międzyczasu żółtego wynika z tego by grupy pojazdów BEZ ZWALNIANIA mogły się mijać bezpiecznie ( stąd też limit prędkości ). Jak widać 3 sek międzyczasu daje margines bezpieczeństwa wiec możliwe że dałoby się praktycznie ograniczyć do 2. Bez czasoliczniów jest większe ryzyko że kierowcy wjeżdżają na żółtym i stąd ( i z możliwości spowolnienia ) wynika rzeczona możliwość ograniczania faz żółtych. Jan KowalskiMusisz zmniejszyć czas dojazdu. Czas między zielony = 3s +czas ewakuacji - czas dojazdu . więc im mniejszy czas dojazdu tym większy czas międzyzielony !!!!! "czas dojazdu" ???? zdefiniuj dokładnie o co chodzi ...a te wszelkie zależności z obecnej teorii ruchu opisującej obecną motopatologię (i odpowiedzialnej za nią!!! ) to można sobie ...... i tu pozostawmy lekkie niedomówienie Jan Kowalski a to w sposób pośrednio dzięki możliwości obniżenia limitu prędkości ( bez obniżania prędkości średnich ) i dzięki możliwości ograniczenia wjazdów na żółtym (w sensie częstości występowania i długości przekroczeń czasowych ) Ty ale o co tobie się rozchodzi ?? Przecież to jest bełkot!!!! wyjaśniłem wyżej ale podejrzewam ze nei dotarło wiec spróbuję łopatologiczniej : gdy jadą wolniej i mniejsze ryzyko że wjadą na żółtym to można założyć ze będą sie mijać w mniejszych odległościach co implikuje skracanie czasów pośrednich

Ecodriver

Ecodriver
31 sierpnia 2017, 17:14

KIBIC Nie ma co prowadzić dywagacji o międzyczasach , bo sekundniki niczego nie zmieniają. mogą zmienić prawie wszystko. Nauczam o tym w opisie -link pod filmem KIBICNie wszędzie się da je zastosować, np. przy sygnalizacji adaptacyjnej, wystarczy przeprogramować by system nie zmieniał aktualnych faz lecz dopiero nadchodzące

  • 1
  • 2 (current)

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.