Niesłyszący kierowcy?

/ /

Niesłyszący kierowcy?

W związku z przybierającą na sile falą nieparlamentarnych komentarzy pojawiających się w rozmowach pod artykułami, redakcja podjęła decyzję o zamknięciu forum dyskusyjnego L-instruktora.
Istniejące posty zostaną zarchiwizowane, treść będzie możliwa do przeglądania, nie będzie jednak możliwości kontynuowania dyskusji.
Autor Wiadomość

Konto usunięte

Konto usunięte
24 listopada 2017, 20:25

Wielka szkoda, że nie zainspirował film który gościł na tym forum, a nawet nie wzbudził zainteresowania https://www.l-instruktor.pl/forum/1/temat/film-o-22-letnim-nieslyszacym-kierowcy-ciezarowki.html

Konto usunięte

Konto usunięte
25 listopada 2017, 07:04

to jest fajne, ale dla osób decydujących - posłów, praca kierowcy zawodowego to tylko i wyłącznie kręcenie kierownicą, a tak nie jest. bardzo ważnym elementem jest za- i rozładunek, a tu już jest inaczej. załadunek takich rzeczy ja płyty G-K odbywa się na hali pośród jeżdżących wózków widłowych, których operatorzy mają zasłoniętą widoczność ładunkiem i jedyną możliwością ostrzeżenia innych jest sygnał dźwiękowy. podobna rzecz ma się w miejscach załadunku wyrobów metalowych, gdzie odbywa się to suwnicami i jedyną możliwością ostrzeżenia innych jest sygnał dźwiękowy. gdy kierowca wywrotki współpracuje z operatorem frezarki podczas remontu drogi obaj nie widzą się. frezarka jedzie cały czas do przodu,podając destrukt (zmielony asfalt) na skrzynię wywrotki, a wywrotka musi podjeżdżać co chwilę. jeden klakson - podjeżdżaj, dwa klaksony - stój. można jeszcze podać setki przykładów, nie jest przeciw, ale dobrze byłoby, aby osoby decydujące znały całość problemu, a nie tylko fragment.

Konto usunięte

Konto usunięte
25 listopada 2017, 09:43

A ja na razie proponuję bezpłatne wsparcie dla osób niesłyszących odnośnie bazy pytań egzaminacyjnych obowiązujących w WORD zatwierdzonych przez MIiB. Jako jedyny serwis oferuję bezpłatny program z bazą pytań, tłumaczoną na język migowy otrzymaną z ministerstwa.

______________
post moderowany

Konto usunięte

Konto usunięte
25 listopada 2017, 18:35

Cyryl, kategoria C1 czy C nie musi przecież być równoznaczna z podjęciem pracy w takim rozumieniu jak to opisujesz. Można mieć własną działalność i wyprzątać piwnice, robić małą architekturę w ogrodach itd. i korzystać z C1 czy C. O zatrudnieniu na stanowisku kierowcy zawsze ostatecznie decyduje pracodawca, a wcześniej lekarz orzecznik. Wyobrażam sobie, że można przejść badania na daną kategorię i się nią cieszyć jeżdżąc na przykład camperem na podwoziu MANa, ale nie przejść badań na kwalifikację, właśnie z powodów, o których piszesz. Moim zdaniem krok we właściwym kierunku.

Konto usunięte

Konto usunięte
27 listopada 2017, 13:05

no tak, ale jeżeli ktoś otrzyma prawo jazdy kat. C, C+E lub D z kodem 95, to może wykonywać zawód bez ograniczeń. nie jestem za tworzeniem barier, bo jak wspomniałeś są też przypadki, w których dopuszczenie do tej kategorii byłoby zasadne, ale osoby decydujące o tym nie mają pojęcia jak wygląda zawód kierowcy i jakie zagrożenia dla siebie i innych może stanowić brak komunikacji. nie wyobrażasz sobie, aby ktoś kto wydaje 4000zł na kurs C, C+E i 3000zł na KW, chciałby mieć jakieś ograniczenia?

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.