Ostrożnie z robotą "na boku"

/ /

Ostrożnie z robotą "na boku"

W związku z przybierającą na sile falą nieparlamentarnych komentarzy pojawiających się w rozmowach pod artykułami, redakcja podjęła decyzję o zamknięciu forum dyskusyjnego L-instruktora.
Istniejące posty zostaną zarchiwizowane, treść będzie możliwa do przeglądania, nie będzie jednak możliwości kontynuowania dyskusji.
Autor Wiadomość

Konto usunięte

Konto usunięte
6 maja 2016, 11:31

no dobrze, ciekaw jestem ilu się przyznaje w firmie że coś robi po fajrancie.ide o zakład ze nikt tego nie zgłasza

Konto usunięte

Konto usunięte
6 maja 2016, 15:02

"Jeżeli pracujesz jako kierowca zawodowy, czas poświęcony na pracę jako instruktor wlicza się do Twojego czasu pracy". Moje pytanie. Gdzie jest napisana ilość godzin pracy instruktora w ciągu dnia?

Konto usunięte

Konto usunięte
6 maja 2016, 15:07

1. dotyczy to tylko osób zatrudnionych na umowę o pracę, co w naszej gospodarce nie jest powszechne. 2. w niektórych firmach (policja) pracownik ma obowiązek zapytania o możliwości dodatkowej pracy. 3. w innych firmach pracują dodatkowo, ponieważ pracodawca nie potrafi zapewnić pracownikowi zadawalającej pensji lub większego zakresu wykonywanej pracy, aby pracownik zarobił więcej.

Konto usunięte

Konto usunięte
6 maja 2016, 20:58

Bon"Jeżeli pracujesz jako kierowca zawodowy, czas poświęcony na pracę jako instruktor wlicza się do Twojego czasu pracy". Moje pytanie. Gdzie jest napisana ilość godzin pracy instruktora w ciągu dnia? nigdzie,ale trzeba się przyznać u przewoźnika do pracy za kółkiem w innych firmach,ale spokojnie to prawie nie do sprawdzenia choć oczywiści ełamiesz prawo jak tego nierobisz pozdrawiam

Konto usunięte

Konto usunięte
6 maja 2016, 21:21

jeżeli jedziesz swoim samochodem na przykład z Wrocławia do Zgorzelca, gdzie stoi Twoja ciężarówka, to ten czas według rozporządzenia 561/2006 trzeba zaznaczyć na wykresówce - tylna jej część (tacho analogowe) jako kwadracik, na wydruku (tacho cyfrowe) w ten sam sposób. więc jeżeli wyjechałeś o godzinie 8:00 i ciężarówką ruszyłeś o 10:00, to nadal masz 9h czasu jazdy (regularny) lub 10h (wydłużony) jednak niezależnie od jego wykorzystania musisz zakończyć pracę o 21:00 (przy regularnym odpoczynku 11h) lub o 23:00 jeżeli po tym będzie odpoczynek skrócony 9h. lub: zacząłeś jeździć o 8:00 ciężarówką, to kończąc jazdę nią o 15:00 jako instruktor możesz pracować do 21:00 potem 11h przerwy dobowej i możesz zaczynać nie wcześniej niż o 8:00 oczywiście masz obowiązek rano nanieść te dane na wykresówkę lub wydruk. w życiu nikt tak nie robi, a ITD nie ma ani możliwości, ani chęci sprawdzać takie rzeczy.

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.