Statystyki zdawalności

/ /

Statystyki zdawalności

W związku z przybierającą na sile falą nieparlamentarnych komentarzy pojawiających się w rozmowach pod artykułami, redakcja podjęła decyzję o zamknięciu forum dyskusyjnego L-instruktora.
Istniejące posty zostaną zarchiwizowane, treść będzie możliwa do przeglądania, nie będzie jednak możliwości kontynuowania dyskusji.
Autor Wiadomość

Konto usunięte

Konto usunięte
6 marca 2019, 22:46

Jestem zupełnego zdania co do statystyki gdyż, powinno się brać pod uwagę przed wszystkim wiek szkolących w OSK ilość kursantów i.t.d. bo skoro szkoła w roku wcześniejszym przeszkoliła powiedzmy 10 ludzi którzy zdali wszyscy z 1 razem to jest to szkoła bardzo super ale taka szkoła gdzie pracuję i w danym roku przeszkoliła ponad 500 kursantów z czego kilka procent była w wieku powyżej 40 lat to jak taką statystykę brać od uwagę.

Konto usunięte

Konto usunięte
7 marca 2019, 13:17

Po pierwsze każda szanujące się OSK powinno mieć auta przystosowane do zdawania na nich egzaminu, GWARANTUJĘ, że już samo to sprawi mocne podwyższenie zdawalności. Więc dlaczego ta opcja jest tylko marginalna? Nie rozumiem.

Konto usunięte

Konto usunięte
7 marca 2019, 19:15

Moim zdaniem kurs w OSK powinien kosztować około 2000-2500 zł (w Elblągu cena kursu to średnio 1200 zł) ale z obowiązkowymi 50h jazdy i rezygnacją z na psu budę potrzebnego placu manewrowego i na kursie i na egzaminie, co zabiera kursantom tylko czas. Auta przystosowane do zdawania egzaminu. Średnia zdawalność kat. B wtedy "magicznie" wzrośnie z 35% do minimum 60%. Dałbym sobie wszystkie kończyny uciąć łącznie z głową, że tak by się stało. Drogi Samorządzie Zawodowegy Instruktorów i Egzaminatorów.... Ja wam podaję REALNE pomysły z gwarancją sukcesu na złotej tacy. Czy z tego skorzystacie?

Konto usunięte

Konto usunięte
10 marca 2019, 03:02

Główne czynniki które wpływają na zdawalność egzaminu 1 - wkład własny instruktora 2 - sytuacja na drodze 3 - sprawność auta, które dostanie 4 - predyspozycja kursanta w dniu zdawania 5 - podejście egzaminatora pkt.1 Żaden pracownik nie przyłoży się do wyszkolenia kursanta za tak małą stawkę godzinową (często na czarno) chyba , że to będzie mała firma rodzinna, która stawia na jakość (ale takie się zwalcza, niszczy i zamyka) pkt.2 To rola poniekąd egzaminatora, który powinien ocenić, czy osoba zdająca, nie mająca doświadczenia w ruchu drogowym potrafi zareagować nie trzymamy się ściśle instrukcji egzaminowania Nie będę się na ten temat rozpisywał, bo to uwłacza wszystkim którzy wiedzą na czym to polega ( WORD-y samofinansujące ) pkt.3 gdy postawimy 5, czy 10, czy też 20 aut tego samego rodzaju i marki, w każdym z nich będzie inaczej działało sprzęgło, gaz, hamulec. a wszem wiadomo jak auta na WORD-ach są wyeksploatowane. Sami mając doświadczenie gdy zasiadamy za kółkiem nowego dla nas auta musimy je poznać, a od nowych adeptów wymaga się - właśnie czego MISTRZOSTWA ??? Może tak jazda próbna na placu ? pkt.4 i 5 Te dwa punkty to w sumie jedno. Pamiętajmy, że człowieka swoim zachowaniem można zniszczyć, lub zbudować. A może tak testy psychologiczne pod kontem dojrzałości dla egzaminatorów?

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.