O hierarchii znaków drogowych

/ /

O hierarchii znaków drogowych

Autor Wiadomość

Robert Prokopiuk

Robert Prokopiuk Dołączył:
Cze 16, 2013 23:09
  • 249
  • 1386
  • 0
27 marca 2015, 11:05

Sam piszesz o bezkierunkowości C-12, a potem szukasz sprzeczności z F-10 i P-8x.., które dotyczą kierunku jazdy. Piszesz ,że wymyślono C-12, aby nie było skrętu w lewo, a wcześniej ,że znak pionowy bezkierunkowy. To są majaczenia .

______________
post moderowany

Ryszard Roman Dobrowolski

Ryszard Roman Dobrowolski
27 marca 2015, 12:01

Robert ProkopiukSam piszesz o bezkierunkowości C-12, a potem szukasz sprzeczności z F-10 i P-8x.., które dotyczą kierunku jazdy. Piszesz ,że wymyślono C-12, aby nie było skrętu w lewo, a wcześniej ,że znak pionowy bezkierunkowy. To są majaczenia . Ciekawe, czy ty jesteś naprawdę idiotą, czy tylko takiego udajesz? Ty nie tylko nie umiesz ze zrozumieniem przeczytać definicji znaku, ale nawet tego co piszą inni! To dopiero są majaczenia

______________
post moderowany

MrErdek

MrErdek
27 marca 2015, 13:22

Robert ProkopiukZnowu obrażasz innych i śmiecisz w wątku? Jak można być tak bezmyślnym i mieć takie braki w wiedzy ??? Dlatego nie jest zaskoczeniem,że trollu nie masz pojęcia co oznacza znak C-12. Nie wiesz gdzie jest napisane, że znakiem c-12 mamy nakazany ruch okrężny? Nie umiesz czytać ze zrozumieniem i dlatego kupujesz książki z ilustrowanym komentarzem? I co, dalej masz problemy z percepcją? Powiem ci, bo mam słabość do chorych i ułomnych, ale wcale nie mam pewności, że to zrozumiesz. Napisali to w rozporządzeniu o znakach, bo znak C-12 to znak nakazu. Znak C-12 to odpowiednik znaku D,3 wg Konwencji wiedeńskiej o znakach, a tam wprost zapisano "Znak D,3 - Nakazany ruch okrężny". Czytaj ze zrozumieniem dyspozycję znaków i ucz się, bo jak na razie, to reprezentujesz poziom bezczelnego matoła, takiego samego ignoranta jak twój idol. Płaci ci za to byś wyeliminował oponentów obnażających jego niewiedzę? Prawda i tak zwycięży, a matoł nadal pozostanie matołem.

Robert Prokopiuk

Robert Prokopiuk Dołączył:
Cze 16, 2013 23:09
  • 249
  • 1386
  • 0
27 marca 2015, 22:05

Trolle i multikonto sie uaktywniło ? łoł !!! Nie obrażam-stwierdzam tylko fakty. Merdek..jak tam z kierunkami jazdy na C-12 ? hahahaha Ładnie sobie wytłumaczyłeś, że w KW napisali to i w PoRD ma tak być. Jeśli nie zgadzasz się z rozporządzeniem i z tym co tam napisano zgłoś to gdzie trzeba. Oczywiście nie potrafisz zacytować , gdzie jest napisane o nakazanym ruchu okrężnym. Prawda zwycięży....napisz sobie to na sztandarze

Robert Prokopiuk

Robert Prokopiuk Dołączył:
Cze 16, 2013 23:09
  • 249
  • 1386
  • 0
27 marca 2015, 22:07

Rysiu Poczytaj w pierwszej kolejności co sam napisałeś..lepiej chyba, aby ktoś ci przeczytał...i wytłumaczył. Jak tam groty na strzałkach i bezkierunkowość ? hahahaha Zero argumentów poza waszymi( chociaż to jedna sobaka) chorymi teoriami

Kunegunda

Kunegunda
27 marca 2015, 23:47

Chyba komuś się wątki pomyliły. O rondach to gdzie indziej. Tam sobie możecie trollować. Dość się naczytałam o rotacyjnych grotach.

Rysiu

Rysiu
28 marca 2015, 00:03

Robert ProkopiukRysiu Poczytaj w pierwszej kolejności co sam napisałeś..lepiej chyba, aby ktoś ci przeczytał...i wytłumaczył. Jak tam groty na strzałkach i bezkierunkowość ? hahahaha Zero argumentów poza waszymi( chociaż to jedna sobaka) chorymi teoriami O chorobie na chore teorie już pisałem, a bezkierunkowość ruchu okrężnego jest faktem i ma się całkiem dobrze, podobnie jak i groty strzałek. Jazda DOOKOŁA wyspy lub placu okrężnie biegnącymi pasami ruchu, które wprost widać na "Skrzyżowaniach o ruchu okrężnym", wbrew teorii Drexlera i jego bezmyślnym naśladowcom, którzy nie wiedzą, że znak C-12 jest ważniejszy od ogólnych zasad ruchu, jest bezkierunkowa tak jak była od zawsze. Groty strzałek wskazują, że ta okrężna jazda ma się odbywać przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, co jest zgodne z zasadami ruchu prawostronnego. Cała reszta to też nie teoria lecz obowiązująca w Polsce ustawa PoRD, bo wbrew temu co twierdzi Robcio, to ona jest ważniejsza od teorii Drexlera.

________________
post moderowany

Rysiu Merdek

Rysiu Merdek
28 marca 2015, 00:19

Robert ProkopiukTrolle i multikonto sie uaktywniło ? łoł !!! Nie obrażam-stwierdzam tylko fakty. Merdek..jak tam z kierunkami jazdy na C-12 ? hahahaha Ładnie sobie wytłumaczyłeś, że w KW napisali to i w PoRD ma tak być. Jeśli nie zgadzasz się z rozporządzeniem i z tym co tam napisano zgłoś to gdzie trzeba. Oczywiście nie potrafisz zacytować , gdzie jest napisane o nakazanym ruchu okrężnym. Prawda zwycięży....napisz sobie to na sztandarze Na sztandarze mam to wypisane od dawna, a z zapisami ustawy i Rozporządzeniem całkowicie się zgadzam, tym bardziej, że są zgodne z ustaleniami Konwencji wiedeńskiej. Nie moja wina, że Robcio ma problem ze zrozumieniem jednego słowa, że DOOKOŁA to w kółeczko, okrężnie, a nie obok na wprost, w prawo i w lewo. Robercik pójdzie do szkółki specjalnej i może kiedyś zrozumie, że ZNAK NAKAZU NAKAZUJE. Jak nadal nie dotarło, to mogę napisać to jeszcze raz. Znak ostrzegawczy ostrzega, informacyjny informuje, a nakazu nakazuje. Pomyśl Robercik przez chwilę to nie będziesz musiał się znów pytać, gdzie to napisano. Nie wiem czy już zauważyłeś, że robisz z siebie większego cymbała niż jesteś? Nie chce mi się wierzyć, że nie masz ani troszkę szacunku dla siebie.

Rynio

Rynio
28 marca 2015, 17:00

KunegundaChyba komuś się wątki pomyliły. O rondach to gdzie indziej. Tam sobie możecie trollować. Dość się naczytałam o rotacyjnych grotach.. Czytasz i jak widać nic z tego nie wynika. Czytaj ze zrozumieniem, to może odróżnisz okrężny układ strzałek na znaku od ich grotów wskazujących kierunek przeciwny do ruchu wskazówek zegara. Oczytana Kundzio, odpowiedz na pytanie: Co jest ważniejsze, pionowy znak C-12 nakazujący jazdę DOOKOŁA wyspy lub placu, czy kierunkowe oznakowanie poziome na wlotach pozwalające z prawego pasa tylko na skręt w prawo i jazdę na wprost, nie mające nic wspólnego z jadą DOOKOŁA czegokolwiek? Czy dla jadącego prawym pasem ruchu ma znaczenie, czy po jego lewej stronie, gdzieś za kilkoma pasami ruchu, w ogóle jest plac lub wyspa?

Robert Prokopiuk

Robert Prokopiuk Dołączył:
Cze 16, 2013 23:09
  • 249
  • 1386
  • 0
28 marca 2015, 18:31

Rysiu..po co zakładasz kilka kont ? Przecież od razu wiadomo, że takie durne teorie spływają tylko z twojej klawiatury. Chcesz stworzyć wrażenie masy zwolenników idiotyzmu jaki lansujesz ? >> a z zapisami ustawy i Rozporządzeniem całkowicie się zgadzam, tym bardziej, że są zgodne z ustaleniami Konwencji wiedeńskiej> że DOOKOŁA to w kółeczko, okrężnie, a nie obok na wprost, w prawo i w lewo.>, że ZNAK NAKAZU NAKAZUJE

Robert Prokopiuk

Robert Prokopiuk Dołączył:
Cze 16, 2013 23:09
  • 249
  • 1386
  • 0
28 marca 2015, 18:39

>>. Znak ostrzegawczy ostrzega, informacyjny informuje, a nakazu nakazuje.> Pomyśl Robercik przez chwilę to nie będziesz musiał się znów pytać, gdzie to napisano. >. Nie wiem czy już zauważyłeś, że robisz z siebie większego cymbała niż jesteś? >O chorobie na chore teorie już pisałem, a bezkierunkowość ruchu okrężnego jest faktem i ma się całkiem dobrze, podobnie jak i groty strzałek.

Robert Prokopiuk

Robert Prokopiuk Dołączył:
Cze 16, 2013 23:09
  • 249
  • 1386
  • 0
28 marca 2015, 18:44

,>> którzy nie wiedzą, że znak C-12 jest ważniejszy od ogólnych zasad ruchu,>Groty strzałek wskazują, że ta okrężna jazda ma się odbywać przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, co jest zgodne z zasadami ruchu prawostronnego. > Cała reszta to też nie teoria

Robert Prokopiuk

Robert Prokopiuk Dołączył:
Cze 16, 2013 23:09
  • 249
  • 1386
  • 0
28 marca 2015, 18:50

Ale ten portal nadaje sie do dyskusji..dramat Piszesz o bezkierunkowości i że C-12 jest ważniejszy od przepisów dotyczących kierunku jazdy Art 22.2 a wynika,że jedno z drugim nie ma nic wspólnego.Widzisz sprzeczność F-10 i P-8x z C-12, gdy nie ma to nic wspólnego ze sobą.

Rysiu Merdek

Rysiu Merdek
28 marca 2015, 19:37

Robert ProkopiukAle ten portal nadaje sie do dyskusji..dramat Piszesz o bezkierunkowości i że C-12 jest ważniejszy od przepisów dotyczących kierunku jazdy Art 22.2 a wynika,że jedno z drugim nie ma nic wspólnego.Widzisz sprzeczność F-10 i P-8x z C-12, gdy nie ma to nic wspólnego ze sobą. Robercik. Nie zakładam kilku kont tylko odpowiadam ci tak jak się ładnie do mnie zwracasz, by nie było, że odpowiada ci ktoś inny. Znów przeinaczasz to co piszę. Nadal masz problem z czytaniem ze zrozumieniem? Zasady ogólne mówią, że jak przed skrzyżowaniem nie ma znaków nakazujących inaczej, to jedzie się z prawego w prawo i na wprost, a z lewego pasa na wprost i w lewo. Na wlocie stoi znak C-12, a ten mówi zasadom ogólnym, że jest od nich ważniejszy i NAKAZUJE "Ruch okrężny", czyli nie na wprost, w lewo i w prawo, a jedynie DOOKOŁA wyspy lub placu. Art. 22 ust. 2 ustawy mówi, że jeżeli masz zamiar skręcić to masz zbliżyć się do krawędzi jezdni. A tu jedyne co wolno ci zrobić to jechać okrężnie i skręcić w prawo na drogę wylotową. Wjazd i jazda okrężna to kontynuacja dotychczasowej jazdy na wprost wg art. 16 ust. 4 ustawy. Możesz Robercik potraktować wjazd z zamiarem skrętu w prawo, bo to jedyny możliwy kierunek pozwalający na opuszczenie okrężnie biegnącego pasa ruchu, więc przed wjazdem na skrzyżowanie i jadąc okrężnie, zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt. 1 ustawy, powinieneś zbliżyć się do prawej krawędzi jezdni. Nie włączaj jednak zbyt wcześnie prawego kierunkowskazu, bo to wolno zrobić tylko zgodnie z art. 22 ust. 5 ustawy. chyba, że zamierzasz skręcić w prawo na pierwszym zjeździe. Rozumiesz? Розумієш?, Understand?, Comprendre?, Verstehen Sie?,

Robert Prokopiuk

Robert Prokopiuk Dołączył:
Cze 16, 2013 23:09
  • 249
  • 1386
  • 0
28 marca 2015, 21:03

Rysiu..i po co ta cała szopka ? Jesteś..hmm...niepowtarzalny... Zdecyduj się. Raz piszesz o bezkierunkowości C-12..to bzdura, ale inaczej tego nie rozumiesz, niech ci będzie, a potem ta bezkierunkowość tworzy ci nowy kierunek jazdy-okrężny.Przecież to brednia.Przy C-12 nie ma nic o kierunku jazdy-to inna lidga. Nie zrozumiałeś,że to są dwa zbiory, które nie mają części wspólnej. Piszesz,że C-12 odnosi się do ruchu prawostronnego-nasz polski-tak, a potem mieszasz kierunek jazdy okrężny. Bzdura. Nie miożesz pojąć,że pomimo ruchu okrężnego skręcasz wlewo w prawo, czy jedziesz na wprost. Oznakowane rondo turbinowe przeczy twojemu punktowi widzenia i dobitniue pokazuje, że bredzisz..przykro mi, ale tego nie da się ukryć.

Robert Prokopiuk

Robert Prokopiuk Dołączył:
Cze 16, 2013 23:09
  • 249
  • 1386
  • 0
28 marca 2015, 21:09

Jak tak chcesz stosować Art 16 to skręcaj w lewo z prawego pasa> Kolejny idiotyzm. Traktujesz skrzyżowanie o ruchu okrężnym jak kilka skrzyżowań. Bezpodstawnie. Jesteś typowym bezmyślnym prostowaczem rond, do którego nie dociera,że z ronda to nie zawsze tylko w prawo. Dla takich jak ty rondo o dwóch pasach ruchu może nie istnieć, bo i tak nie potrafisz z niego skorzystać. Zupełnie bezpodstawnie dzielisz sobie manewry na podmanewry . Zbliżając się do skrzyżowania z zamiarem skrętu w lewo masz zawczasu i wyraźnie sygnalizować do momentu zakończenia manewru. Przy twoim podejściu zabawnie będziesz wyglądał skręcając w lewo jadąc pasem zewnętrznym z lewym kierunkiem. Aby nie robić z siebie ostatniej ofiary losu wymyśliłeś sobie kilka skrzyżowań. PS. Jesteś widzę ,poliglotą..pewnie jednosłownym

MrErdek1

MrErdek1
28 marca 2015, 23:39

Robert Prokopiuk Nie miożesz pojąć,że pomimo ruchu okrężnego skręcasz wlewo w prawo, czy jedziesz na wprost. . Robcio, było konkretne pytanie, więc na nie odpowiedz. Dajmy spokój "Ruchowi okrężnemu", bo to za trudny temat dla ciebie, skoro musisz lansować pomysły swego guru, który do dziś dnia nie zrozumie jego istoty i sensu. Niech dla ciebie nadal pas zewnętrzny będzie prawym, a DOOKOŁA przy zewnętrznej krawędzi jezdni skrzyżowania z jedynie okrężnie biegnącym pasem ruchu, to na wprost i w prawo. Odpowiedz na pytanie, bo to jest tu istotne. Co jest ważniejsze: pionowy znak C-12, czy poziomy P-8? Jak jechać zgodnie z obowiązującym prawem, jeżeli przy takim oznakowaniu wlotów, na jezdni skrzyżowania pasy ruchu biegną jedynie okrężnie, a jak należy jechać, gdy biegną kierunkowo wprost do zjazdów, bo nie powiesz mi, że tak samo? Co jest ważniejsze, nakaz znaku pionowego C-12, czy kierunkowe oznakowanie poziome na wlotach, będące zaprzeczeniem neutralności kierunkowej "Ruchu okrężnego"? A ty wciąż o rondach, teraz nawet turbinowych, chociaż wiesz, że "Skrzyżowanie o ruchu okrężnym" wcale rondem być nie musi, a od rond turbinowych, szczególnie o nakazanym ruchu okrężnym, rozboli cię głowa. A może Kunegundzia włączy się merytorycznie do dyskusji, zamiast bredzić o rotacyjnych grotach?

MrErdek1

MrErdek1
28 marca 2015, 23:59

Robert ProkopiukJak tak chcesz stosować Art 16 to skręcaj w lewo z prawego pasa> Kolejny idiotyzm. Traktujesz skrzyżowanie o ruchu okrężnym jak kilka skrzyżowań. Bezpodstawnie. Robcio, a już myślałem, że kumasz. Skrzyżowanie z wyspą lub w formie placu, w tym typu rondo, na wlotach którego nie ma strzałek kierunkowych, a pasy ruchu biegną jedynie okrężnie, tak by można było zrealizować nakaz znaku C-12, czyli stosowania się do zasad Ruchu okrężnego, jest w CAŁOŚCI jednym "Skrzyżowaniem o ruchu okrężnym" na którym, zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy, wolno wyprzedzać, nawet jak jest niekierowane, a czego nie wolno robić, co do zasady, na "Skrzyżowaniu" o którym jest mowa w art. 2 ust. 10 ustawy. Jak sam widzisz jedno nie może być drugim, skoro na jednym wolno robić to, czego nie wolno robić na drugim. Nie odpowiadaj na ten post, bo jeszcze bardziej się skompromitujesz. A jak odpowiesz, mimo wszystko, to od razu ci podam § 95 ust. 4 który mówi, że na kierowanym "Skrzyżowaniu" o którym jest mowa w art. 2 ust. 10 ustawy jadący na wprost pojazd nieszynowy ma pierwszeństwo przed skręcającym tramwajem, a na każdym "Skrzyżowaniu o ruchu okrężnym" oznakowanym znakami C-12 tramwaj ma pierwszeństwo ZAWSZE.

OBSER

OBSER
29 marca 2015, 12:10

Robert Prokopiuk Zupełnie bezpodstawnie dzielisz sobie manewry na podmanewry . Zbliżając się do skrzyżowania z zamiarem skrętu w lewo masz zawczasu i wyraźnie sygnalizować do momentu zakończenia manewru. I kto to pisze? Hej Prokopiuk, to przecież ty zaprzeczasz sam sobie. Jeśli się nie mylę to właśnie ty pisałeś, że przed wjazdem trzeba włączyć lewy kierunkowskaz, a potem w trakcie skrętu w lewo (BEZ ZMIANY PASA Ha-ha-ha !!!) zmienić kierunek na prawy i skończyć skręu w lewo z włączonym prawym kierunkiem. No i jeszcze jedno. Jak na lewym pasie przed wjazdem na rondo albo SoRW mam strzałkę prosto i w lewo i pas na wprost do zjazdu po drugiej stronie, to skręcam w lewo i wyłączam kierunek jeszcze na krzyżówce, więc do wylotu jadę bez włączonego kierunku. Skręcam w lewo na drugim skrzyżowaniu Ronda albo Skrzyżowania oRW i wyłączam kierunek. Dalej jadę prosto do zjazdu, więc bez włączonego kierunku. Coś z tym, że rondo jest w całości jednym zwykłym skrzyżowaniem to jakaś ściema.

Robert Prokopiuk

Robert Prokopiuk Dołączył:
Cze 16, 2013 23:09
  • 249
  • 1386
  • 0
29 marca 2015, 21:27

Rysiu.. Co ma wspólnego C-12 jako określony przez ciebie bezkierunkowym do znaków dotyczących kierunku jazdy ? Nic nie jest zaprzeczeniem, ponieważ już pisałem zgadzając się z tobą , że C-12 nie ma nic wspólnego z kierunkiem jazdy.Przecież podawałem ci przykład oznakowania w Anglii. Niezależnie z której strony objedziesz wyspę jadąc na wprost dalej pojedziesz na wprost. Może ci to napisać po angielsku, jeśli po polsku nie chcesz zrozumieć. C-12 jest jedno, czy na klasykach, czy na turbinowych, czy kwadratowych i jakich tam jeszcze. To tak do przemyślenia, ze twój punkt widzenia o kierunku jazdy wskazanym na C-12 jest niedoskonały.We wszystkich przypadkach pokazuje ,że ruch odbywa się w kierunku wskazanym na znaku. Tak łopatologicznie dla ciebie- we wszystkich przypadkach wjeżdżając na skrzyżowanie masz nieć wyspę po swojej lewej stronie niezależnie od kierunku jazdy jaki obierzesz. I nie ma tu znaczenia czy pojedziesz zgodnie z Art 22.2, czy znakami F-10 i P-8x

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.